Sexnoveller, Sexnovell, Sexiga Noveller, Erotiska noveller, Porrnoveller, Porrhistorier

Svenska Sexnoveller, Läs andras noveller eller skicka in dina egna.

Gruppsex  Novellsida 2 - 100 noveller

Sexgummans Sexnoveller

Båtsemester

Inskickad av Anna

Vi var på segelsemäster i Bohuslän, det var i slutet av juli, vädret varit toppen med ett stadigt högtryck, solsken 25-30 grader i luften och 22 ivattnet.
Det blåste bara lite från väster och vi låg på en behaglig halvvind ner mot Marstrand, som vanligt var jag naken på båten, om vädret tillåter så slängerj ag alltid av alla kläder så snart vi lämnat en hamn, det gör förresten ävenTomas (min sambo).
Det kom en stor motorbåt bakom oss och på flaybridge stod det ett par killar, den kom sakta ikapp oss, strax innan den passerade sa Tomas till mig att gå fram och spänna storseglet.
”Men det är väl spänt så det räcker” sa jag
”Nu gör du som jag säger annars blir det smisk” kom det från Tomas.
Jag förstod att det var för killarna på den andra båten som jag skulle visa upp mig, jag funderade en stund vilket jag skulle göra för jag tycker om attfå smisk.
När den andra båten nästan var framme vid vår gick jag upp på däck och framtill masten, jag låtsade som om jag drog i fallen, jag gjorde mig ingen brådska och när båten var jämte vår släppte dom på gasen så dom gick lika fort som vi.
En kille visslade till och sa ”kolla grabbar, vilken brud och hon är näck”.
Jag vände mig om och fick syn på fyra killar som tittade på mig.
Jag skäms inte för min kropp så dom får gärna titta, jag är 27 år 1.65 lång och väger 58 kg med stora men fasta bröst och fittan är välansad och enligt andra sitter kilona på rätt ställe.

”Vad ska ni göra i kväll” frågade en kille.
”Det börjar bli dags att söka upp en naturhamn för vi ska äta och bada”svarade Tomas.
”Gör det något om vi följer med så kan vi grilla ikväll” sa killen.
”Det går väl bra, jag vet om ett bra ställe några sjömil längre ner” svaradeTomas.
”Tala om var det ligger så sticker vi till Marstrand och handlar så kommervi senare”
Tomas talade om vart vi skulle och killarna gasade på. Under hela tiden hade jag stått på däcket och låtit killarna se mig och killarna såg inte så dumma ut, det var inte utan att det rann till i fittan.
Det var eftermiddag och vi hade ankrat upp i en viken som Tomas hade talat om för killarna, under tiden som vi låg i vattnet och simmade så kommer killarna och lägger sig jämte oss.
När jag skulle klättra upp i vår båt står alla fyra killarna och tittar, en kille fäller ner badstegen på deras båt och säger ”om du klättrar upp här så kan vi duscha av dig saltet och torka dig, om det är ok för din kille”
Jag vänder mig om och tittar på Tomas som säger att det är ok.Jag simmar bort till deras båt och klättrar ombord, det är en sån där båtmed ett stort akterdäck, en duschslang kom fram och jag blev duschad.
”Har ni ingen duschkräm att tvätta henne med” sa Tomas som också hade kommit ombord.
En kille hämtade en flaska och sedan var det fyra par händer som tvättade mig, jag blev väl tvättad överallt särskilt noga var dom med brösten och baken, när killen som tvättade mig framtill kom till fittan körde han upp ett finger och drog det ut och in några gånger, då kunde jag inte låta bliatt stöna.
Under tiden som dom duschade av mig stod Tomas och pratade med den ena killen, vad dom pratade om hörde jag inte men det var om mig det förstod jagför dom tittade hela tiden på mig.
När dom torkat mig torr lämnade dom mig och gick in i båten, jag satte mig och solade men efter en liten stund kom dom tillbaka, dom räckte över en rakhyvel och sa till mig att raka bort allt hår på fittan.
Jag satte mig på en pall skrevade, smorde in fittan med raklödder började sedan sakta raka bort allt hår.”Vi har bestämt att vi ska grilla ikväll och du får inte klä på dig några kläder för vi ska ha roligt med dig senare, men nu ska du göra fittan klaroch värm upp den en stund för oss” sa Tomas.
Jag förstod vad han menade så när rakningen var färdig smekte jag fittan med en hand, körde upp ett finger samtidigt som jag nöp lite i bröstvårtan med den andra handen, jag blev jättekåt av att smeka mig framför killarna, tillslut slickade jag av fingret jag haft i fittan och sa att nu är fittan både våt och kåt.
”Det är bra, se nu till att den är det hela tiden” fick jag till svar.Killarna bar iland grillen och det korkades upp vin, vi var alla iland och det var hela tiden någon som smekte eller nöp mig så det var inget problem med att hålla fittan varm och blöt.
När vi ätit ställde sig killarna runt mig och jag fick order att klä av dom,vilket gick fort för dom hade bara badbyxor på sig.
Där stod jag i en ring av nakna killar med en kuk i var hand och blev smekt av fem par händer, gissa om jag njöt.Killen som stod bakom mig kom fram och jag kände hans kuk som ville in bakifrån, då ställer sig en kille framför och kör in sin kuk i fittan, ”då får jag använda det andra hålet” sa killen bakom och började köra in kuken i röven, så stod jag och fick kuk i både fittan och röven samtidigt som jag runkade två kukar.
När det gick för mig fick dom hålla mig för benen bar knappt, när jag öppnade ögonen igen såg jag att Tomas hämtat videokameran och stod och filmade alltihop.
Killarna som knullade mig gav upp ett stön och jag kände hur kukarna växte lite till när dom sprutade i mig.
Nu var det dom andra två som ville knulla, jag blev tillsagd att ställa mig på knä och sedan fick jag en kuk i fittan och en i munnen, dom började knulla som besatta och jag fick gapa stort för munknullarns kuk var stor.
Efter en liten stund bytte dom plats men munknullarn ville köra in kuken i röven istället, han tryckte på och sakta kände jag hur kuken kom in trots att den var stor men det gick bra för det hade ju sprutat en kuk där innan.
Tomas filmade hela tiden och när kuken sprutade i munnen gapade jag så han kunde filma när sperman kom in i munnen och jag svalde.När kuken i röven hade sprutat och jag reste mig så rann det sperma och fittsaft utmed låren.Jag hoppade i vattnet, badade och när jag kom ombord igen var killarnaframme och gav mig samma sköna behandling som förra gången med den skillnaden att nu hjälptes alla åt med att smörja in mig med sololja.Vi satt alla på akterdäck och drack vin och pratade, ”har du någon önskan som vi kan uppfylla åt dig” undrade en kille.
”Hm, låt mig tänka, det skulle vara att ni band mig och gav mig smisk och nu menar jag inte lite lätt utan rejält med smisk samtidigt som ni knullar mig i alla hål” svarade jag och alla killarna, utom Tomas som vet att jag älskar när jag får smisk, bara stirrade med öppna munnar på mig.
”Jodå det är sant hon älskar att vara en lydig slavinna som får smisk”fyllde Tomas i.
”Ja för fan, det ska bli roligt att smiska dig” sa killarna och hämtade lite rep.
Vi gick iland igen för en bit in på ön stod det några träd, där band dom mig mellan två träd så jag stod med armarna snett upp och benen isär.
Jag bad Tomas att filma alltihop, killarna gick runt mig och det verkade som om ingen vågade slå första slaget så jag kallade dom fegisar och det hade verkan för då kom första smällen på min röv, sedan började alla smiska mig,mest på röven men även på framsidan av låren, efter ett tag var det en som tyckte det var roligt att smälla på brösten.
Där hängde jag i repen och fick ta emot mycket smisk, jag blev kåtare och kåtare för att till slut komma med ett vrål, dom slutade smiska mig och stod bara och tittade på mig när jag fick en orgasm så stor att det nästan svartnade för mina ögon.
”Titta det rinner ur fittan på henne, nu ska hon knullas” sa en kille.
”Om två knullar henne så kan två smiska och sedan byter vi” var det någonsom sa.
”Äntligen har ni förstått hur jag vill knullas” sa jag.
Det kom fram två killar och körde in kukarna, en i fittan och en i röven,sedan började dom knulla i rask takt, under tiden stod det en kille på varje sida och smiskade mig på röven, låren och brösten.Gud så skönt det sved överallt, det gick för mig gång på gång och när det gått för killarna så bytte dom plats och jag fick nya kukar i mig och mer smisk.
När dom knullat färdigt knöt dom loss mig, det rann sperma och jag blev tillsagd att vara rädd om sperman och smörja in mig med den.Jag förde ner en hand till fittan tog sperma i handen och smörjade in mina bröst, mage och sedan slickade jag ren fingrarna.
När vi kom till båten tog killarna fram duschslangen och tvättade mig igen.
Det hade börjat mörkna och klockan var ca halv elva, vi hade alltså hållit på i ungefär sex timmar, inte konstigt att jag var slut.
Jag tackade för mig och kysste alla god natt och sedan gick vi till vår båt för att sova.
Dagen efter väcktes vi av en knackning och ett ”god morgon, det är frukost”.
När vi skulle gå över till killarna skulle jag ta på mig en kjol och blus men Tomas sa att det inte behövs, så jag gick naken över till deras båt.
När jag kom ombord fick jag en applåd, men när jag skulle sätta mig sa jag att det sved så jag får nog äta stående.
”Kom och sätt dig här i mitt knä” sa en kille samtidigt som han satte sig ner.
Tack sa jag och gick till honom, men när jag skulle sätta mig drog han ner sina badbyxor.
Jag satte mig i hans knä och under tiden som vi åt frukost klämde han mig på brösten och hans kuk började växa.När jag ätit färdigt kunde jag inte låta bli utan att sära benen, jag tog handen mellan benen och förde kuken till fittan som redan hade blivit blöt,kuken fortsatte att växa och gled sakta in i fittan.Dom andra killarna satt hela tiden och följde utvecklingen.
När kuken var inne började jag sakta gunga upp och ner, bordet togs bort och en kille till kom fram, dom lyfte upp mina ben särade på dom och sedan körde han in kuken i fittan, nu hade jag två kukar i fittan samtidigt, det var första gången jag varit med om det men vilken känsla.
Tomas hade hämtat kameran och stod och filmade hela tiden.När dom sprutat i mig var det dom andra två som ville pröva samma sak och jag hade inget emot att få två nya kukar i fittan.
Dom knullade hårt och brutalt, dom klämde bröstvårtorna, jag skrek ut närdet gick för mig samtidigt som killarna sprutade sin sperma i mig.
Tomas som hela tiden filmade hade fort stånd och sa till mig att ställa mig upp böja mig framåt, sedan körde han in kuken i röven och knullade.Tomas känner mig väl så när det skulle gå för mig fick jag ett par smällar på röven, då gick det för andra gången för mig, och det till frukost.
När det gick för Tomas så fick jag ta det i munnen och svälja.En av killarna hade filmat hela vårt knull.
Nu var alla nöjda och belåtna så vi tog farväl av varandra, killarna stack iväg men vi låg kvar en dag till, jag var öm i röven ett par dagar efteråt men det var det värt.

Antal kommentarer: 0

Namn: E-postadress: Hemsideadress:
Meddelande:
:) :( :D ;) :| :P |-) (inlove) :O ;( :@ 8-) :S (flower) (heart) (star)